Καλωσήλθατε!!!

To ιστολόγιο έχει ως στόχο, με αφορμή το σεμινάριο "Προηγμένα θέματα εικονικής πραγματικότητας" όπου θα διεξαχθεί τον Μάρτιο στο εργαστήριο πολυμέσων της ΑΣΚΤ, την κατασκευή ενός χώρου εκμάθησης αλλά και ανταλλαγής γνώσεων μεταξύ ανθρώπων διάφορων ιδιοτήτων πάνω στο Autodesk Maya και 3D Studio Max καθώς και στο Virtools αλλά και στον συνδυασμό μεταξύ αυτών των τριών προγραμμάτων. Τα μαθήματα βρίσκονται με την σειρά από πάνω προς τα κάτω αριστερά στην αρχειοθήκη του Blog. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με οτιδήποτε αφορά το Maya αλλά και το Virtools μπορείτε ανεβάσετε το σχόλιο σας και θα δημιουργηθεί σχετικό θέμα στο ιστολόγιο ώστε να συζητηθεί και να λυθεί. Επίσης θα ήταν καλό να γίνετε αναγνώστες του ιστολογίου ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές σε αυτό.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Κατασκευή κουτίου με χρήση του εργαλείου Extrude

Σε αυτό το tutorial κατασκευάζουμε ένα άδειο κουτί με την χρήση του εργαλείου εξώθησης πολυγώνων. Για να το καταφέρουμε αυτό κατασκευάζουμε έναν κύβο από πολύγωνα (polygon) και στην συνέχεια εξωθούμε το Face της οροφής του δύο φορές ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε το κενό στον κύβο.

Για να ενεργοποιήσουμε την επιλογή των Faces του πολυγώνου πρέπει να πατήσουμε και να κρατήσουμε πατημένο έχοντας επιλεγμένο τον κύβο, δεξί κλικ και να σύρουμε στην επιλογή Faces από το αναδυόμενο μενού.

Link αρχείου άσκησης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου