Καλωσήλθατε!!!

To ιστολόγιο έχει ως στόχο, με αφορμή το σεμινάριο "Προηγμένα θέματα εικονικής πραγματικότητας" όπου θα διεξαχθεί τον Μάρτιο στο εργαστήριο πολυμέσων της ΑΣΚΤ, την κατασκευή ενός χώρου εκμάθησης αλλά και ανταλλαγής γνώσεων μεταξύ ανθρώπων διάφορων ιδιοτήτων πάνω στο Autodesk Maya και 3D Studio Max καθώς και στο Virtools αλλά και στον συνδυασμό μεταξύ αυτών των τριών προγραμμάτων. Τα μαθήματα βρίσκονται με την σειρά από πάνω προς τα κάτω αριστερά στην αρχειοθήκη του Blog. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με οτιδήποτε αφορά το Maya αλλά και το Virtools μπορείτε ανεβάσετε το σχόλιο σας και θα δημιουργηθεί σχετικό θέμα στο ιστολόγιο ώστε να συζητηθεί και να λυθεί. Επίσης θα ήταν καλό να γίνετε αναγνώστες του ιστολογίου ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές σε αυτό.

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Export από Maya στο Virtools

Για να κάνουμε export μια σκηνή ή ένα αντικείμενο στο Virtools από το Maya πρέπει να κατεβάσουμε και να προσθέσουμε ένα πρόσθετο εργαλείο στο Maya ώστε να μπορεί να κάνει export στο format του virtools.

Το εργαλείο αυτό (plug-in) θα το βρείτε στο παρακάτω Link. Έχει όλες τις εκδόσεις του Maya. Κατεβάζουμε λοιπόν την έκδοση που χρησιμοποιούμε και το εγκαθιστούμε. Κατά την διάρκεια της εγκατάστασης ο οδηγός βρίσκει και εγκαθιστά αυτόματα το Plug-in.

Plug in για Maya

Πρέπει όμως να ενεργοποιήσουμε το εργαλείο αυτό ώστε να κάνουμε export στο Maya.
Αυτό φαίνετε στο παρακάτω βίντεο.



Στην συνέχεια παρουσιάζετε η εισαγωγή του κύβου από το Maya στο Virtools. Για να εμφανιστεί το αντικείμενο σωστά πρέπει να το φωτίσουμε στο Virtools καθώς δεν έχει προεπιλεγμένο (default) φωτισμό όπως το Maya. Για τον λόγο αυτό προσθέτουμε στην σκηνή μας ένα φώς το οποίο μετακινούμε όπως τα υπόλοιπα αντικείμενα ώστε να εμφανίζετε σωστά στο Virtools το μοντέλο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου